W latach 80. Artystka realizowała monumentalne obrazy przy użyciu szpilek, którymi przebijała wielkie powierzchnie często sięgając po swój ulubiony format pionowych kompozycji o wymiarach 300 x 150 cm. Wielkie powierzchnie nabite tysiącami szpilek noszą w sobie ślady godzin, dni, tygodni a nawet miesięcy spędzanych przez artystkę na przekłuwaniu płótna. Na wielkich płachtach z gęstwiną rytmicznie połyskujących szpilek kontynuowała nieustający proces zapisu emocji. Wbijając setki tysięcy szpilek w powierzchnie papieru, płótna, blachy czy fotografii, artystka łączyła metodyczną powtarzalność z ekspresją gestu przekłuwania różnych materii.
Szpilka 1, 1982, szpilki, papier, akryl na płótnie 300 x 150 cm
Szpilki, czarny i biały, 1982-1983, szpilki, papier, akryl na płótnie 300 x 150 cm
Szpilka czarna, 1983-1984, szpilki, papier, akryl na płótnie 300 x 150 cm
Szpilki i czarny papier, 1984, szpilki, drut, papier na płótnie 300 x 150 cm
Szpilka surowa, 1985, szpilki, papier, akryl na płótnie 300 x 150 cm
Szpilki, czerwony i czarny, 1985, szpilki, papier, akryl, olej na płótnie 300 x 150 cm
Szpilka i kolor, 1985-1986, szpilki, papier, olej na płótnie 300 x 150 cm
Szpilki i pasek, 1986, pasek, szpilki, akryl na płótnie 300 x 150 cm
Szpilka metal, 1988, szpilki, blacha cynkowa, płótno 300 x 160 cm
Szpilka złota, 1986, szpilki, papier, akryl na płótnie 235 x 155 cm
Szpilka i rytm, 1988, szpilki, papier, akryl na płótnie 300 x 200 cm
Bez tytułu (3 części), 1988, szpilki, akryl na płótnie, 305 x 22 cm; szpilki, akryl na płótnie, 305 x 22 cm; akryl na płótnie 300 x 22 cm
Złoty, 1986, szpilki I akryl na płótnie 185 x 300 cm
Cyfry czasu, 1986, szpilki, papier, akryl na płótnie, 215 x 226 cm
Worek, 1988, drewno, szpilki, akryl i olej na płótnie, 250 x 180 cm
Dwa drewna, 1988, drewno, szpilki, akryl i olej na płótnie, 202 x 235 cm