Fundacja Profile | ul. Franciszkańska 6, 00-214 Warszawa
facebook
CCNA EXAM 200-125 vce Routing and Switching 100-105 vce 300-075 vce Exam Profile: Cisco 200-105 vce ICND2 v3.0 | Exam Details 300-101 vce EX300 vce Vendor: Cisco Exam Code: 700-105 Exam Name: Cisco Midsize Collaboration Solutions for Account Managers (MCAM) Version: DemoQUESTION 1 Which two statements about Cisco Validated Designs and Smart Business Architectures are true? (Choose two.) A. Cisco Validated Designs provide 700-105 dumps proven design of solutions that include only Cisco products and thus ensure single-vendor solutions. B. Cisco Validated Designs are end-to-end designs that are well-tested and fully documented. C. Smart Business Architecture guides are available for enterprise-sized deployments only. D. Smart Business Architecture is a blueprint for delivering the three Cisco architectures in a modular approach. Correct Answer: BD QUESTION 2 Which description of the Cisco Collaboration architecture is true'? A. a flexible network framework designed to enable integration with the collaboration requirements of the customer B. a flexible collaboration framework designed to support any customer and any user collaboration needs C. a collaboration framework designed to support the collaboration needs of a typical large enterprise D. a collaboration framework designed to integrate the existing customer collaboration functionalities with Cisco network infrastructure Correct Answer: A QUESTION 3 Which option is a key challenge for customers and their IT teams caused by the evolution of communication tools? A. skills of the IT teams B. keeping the organizational structure unchanged while adapting to new collaboration solutions C. fragmentation and complexity of collaboration tools D. time for implementation of collaboration hardware E. managing infrastructure that is not based on Cisco pass4itsure Collaboration F. costs of collaboration Correct Answer: D QUESTION 4 Which two operational benefits are provided by Cisco Business Edition 6000 virtualization? (Choose two.) A. reduced risk because each application runs on a separate physical server B. reduced costs through integrated management and a scalable platform C. time savings through easy platform management D. support for multiple management platforms E. reduced costs through support for traditional TDM-based voice systems Correct Answer: BC certadept certificatedumps

NATALIA BRANDT | ZAŚLEPIANIE

 18 lutego - 25 marca 2017

 

 

Nowy cyklu obrazów Natalii Brandt zatytułowany Zaślepianie dotyczy pamięci, tego,  jak pamiętamy i co obrazy robią z naszą pamięcią.  Czy aby pamiętać, trzeba sobie wyobrazić? Prezentowane na wystawie obrazy niewiele mają wspólnego z zasadą natychmiastowego działania benjaminowskiej monady. Fotograficzne wydruki naklejane na płótna artystka pokrywa malarskimi wzorami, zasłaniając utrwalone na zdjęciach obrazy zniszczeń, cierpienia, okrucieństwa.  Malowanie  jest tu zakrywaniem, spuszczaniem zasłony na ikony horroru, bezwiednie konsumowane w codziennych newsach zdjęcia z ofiarami  wojen, ataków terrorystycznych, ludobójstwa. To, co artystka nazywa zaślepianiem polega na pozbawianiu tych obrazów „efektu rzeczywistości” , niedopuszczaniu do ideologicznej naturalizacji  ich widzenia.

Kilkunastu obrazom z cyklu Zaślepianie towarzyszą pocztówki, standardowe widoki różnych miejsc,  funkcjonujące  bardziej jako obrazy  reprodukujące nasze wyobrażenia o przywołanych miejscach. Widokówki z Konga, Rwandy, Phnom Penh,  Bejrutu czy Londynu  pokazują te miejsca jako turystyczne atrakcje. Ale  nieruchome widoki stające się częścią pamięci wizualnej zostały przywołane z powodu innej, "złej pamięci" kojarzącej się z nazwami  tych miejsc. Do tej pamięci odsyłają  wydruki fotograficzne na płótnach, sceny horroru przysłaniane malarskimi motywami. Ich abstrakcyjne formy to powiększone detale, "skrawki ziemi" wzięte z widoków utrwalonych na pocztówkach. Przeskalowane do granic czytelności  formy gubią pierwotne kształty i tworzą własną strukturę nakładającą się i w różnym stopniu przesłaniającą okrucieństwa  przedstawione na wydrukach fotograficznych.  W tego rodzaju zdjęciach mamy do czynienia nie tylko z reprodukcją obrazów cierpienia ale również z produkcją spojrzenia i dystrybucją pamięci.  Autorka Zaślepiania zakrywając te przedstawienia  nie pozwala spojrzeniu wpaść  w pułapkę obrazu, dać się prowadzić jego retoryce i pamięci. Mówiąc o "sumieniu obrazów" stara się nie dopuścić do spektaluaryzacji ich widzenia.

 

 

  

Natalia Brandt (1983) ukończyła malarstwo i rysunek w Akademii Sztuk Pięknych w Poznaniu (2003-2009)dyplom z rysunku i malarstwa w pracowni prof. Jarosława Kzłowskiego i Dominika Lejmana. Od 2011 uczy w V Pracowni Rysunku Uniwersytetu Artystycznego w Poznaniu. Zajmuje się malarstwem, rysunkiem, fotografią, wideo, książką artystyczną, tworzy obiekty i instalacje. Jej wystawy indywidualne prezentowane były m.in. w Galerii Annex 14, Zurych (2014); Galerii AT, Poznań (2014); Centro di Arte Contemporanea Café Europe, Rzym (2013);  Fundacja Profile, Warszawa (2012, 2009); Galerii OKO/UCHO, Poznań (2007); Galerii Anex, Poznań (2006).

Ewa Harabasz, Czerwień i fiolet

 

więcej

Irena Kalicka i Tomasz Partyka. Sztuczki i rzezie.

 

więcej

Rejestracje 2018

 

 

więcej

Copyright 2010, Fundacja Profile