Fundacja Profile | ul. Franciszkańska 6, 00-214 Warszawa
facebook
CCNA EXAM 200-125 vce Routing and Switching 100-105 vce 300-075 vce Exam Profile: Cisco 200-105 vce ICND2 v3.0 | Exam Details 300-101 vce EX300 vce Vendor: Cisco Exam Code: 700-105 Exam Name: Cisco Midsize Collaboration Solutions for Account Managers (MCAM) Version: DemoQUESTION 1 Which two statements about Cisco Validated Designs and Smart Business Architectures are true? (Choose two.) A. Cisco Validated Designs provide 700-105 dumps proven design of solutions that include only Cisco products and thus ensure single-vendor solutions. B. Cisco Validated Designs are end-to-end designs that are well-tested and fully documented. C. Smart Business Architecture guides are available for enterprise-sized deployments only. D. Smart Business Architecture is a blueprint for delivering the three Cisco architectures in a modular approach. Correct Answer: BD QUESTION 2 Which description of the Cisco Collaboration architecture is true'? A. a flexible network framework designed to enable integration with the collaboration requirements of the customer B. a flexible collaboration framework designed to support any customer and any user collaboration needs C. a collaboration framework designed to support the collaboration needs of a typical large enterprise D. a collaboration framework designed to integrate the existing customer collaboration functionalities with Cisco network infrastructure Correct Answer: A QUESTION 3 Which option is a key challenge for customers and their IT teams caused by the evolution of communication tools? A. skills of the IT teams B. keeping the organizational structure unchanged while adapting to new collaboration solutions C. fragmentation and complexity of collaboration tools D. time for implementation of collaboration hardware E. managing infrastructure that is not based on Cisco pass4itsure Collaboration F. costs of collaboration Correct Answer: D QUESTION 4 Which two operational benefits are provided by Cisco Business Edition 6000 virtualization? (Choose two.) A. reduced risk because each application runs on a separate physical server B. reduced costs through integrated management and a scalable platform C. time savings through easy platform management D. support for multiple management platforms E. reduced costs through support for traditional TDM-based voice systems Correct Answer: BC certadept certificatedumps

MIROSŁAW FILONIK | K2

 Opracowanie dźwiękowe: Tadeusz Sudnik

Otwarcie wystawy: 17 grudnia 2016, godz. 19:00

Wystawa czynna do 4 lutego 2017

wtorek – sobota, 12-19

Daylight System, Kulturforum Burgkloster in Lübeck, Lubeka, 2006

W najnowszej instalacji Mirosław Filonik kreśli światłem przestrzenny rysunek dwóch kolumn wpisujących się w architekturę wnętrza Fundacji Profile. Swoim zwyczajem artysta sięga do podstawowych form geometrycznych, które poprzez swoją powtarzalność tworzą rytmiczne układy przestrzenne o rozbudowanej, modularnej strukturze. Podstawowym tworzywem instalacji, tak jak wszystkich jego pracach realizowanych od końca lat 80. jest światło, którego nośnikiem są świetlówki wraz z niezbędnym, pozostawianym na widoku oprzyrządowaniem. Światło zbliżone do naturalnego artysta uzyskuje posługując się autorskimi lampami jarzeniowymi produkowanymi dla niego przez Philips Lighting Poland.

Przestrzenna kompozycja K2 została zaprojektowana w relacji do przestrzeni i architektury sali z dominującą w jej wnętrzu okrągłą kolumną. Jej kontynuacją i zarazem przeciwwagą są ażurowe struktury dwóch kolumn, jakby zawieszonych w przestrzeni. Ich  wertykalne formy artysta zbudował wychodząc od modułu półsześciennej metalowej konstrukcji, która jest nośnikiem dla piętrzącego się, geometrycznego wzoru światła. Charakterystyczne dla Filonika działania w oparciu o zasadę rytmu, mają odniesienia w transowych, medytacyjnych praktykach dalekowschodnich kultur. Powściągliwa wizualnie, daleka od jakiejkolwiek narracyjności instalacja ma rozwinięcie  w specjalnym opracowaniu dźwiękowym autorstwa Tadeusza Sudnika, muzyka i kompozytora już wcześniej współpracującego z Filonikiem. Dźwięk współbrzmiący z rytmami światła rozbudowuje niematerialny wymiar instalacji i przestrzeń jej odbioru.

Daylight System, Centrum Sztuki Współczesnej Łaźnia, Gdańsk, 2002

Wystawie  nowego projektu towarzyszy pokaz fotograficznej i filmowej dokumentacji dającej wgląd w praktykę artystyczną Mirosława Filonika od końca lat 80. Dokumentacja obejmuje efemeryczne instalacje realizowane we wnętrzach, w otwartych przestrzeniach, na fasadach budynków, realizowane w odniesieniu do konkretnych miejsc, ich warunków przestrzennych i architektury. Zebrana dokumentacja pokazuje kilkadziesiąt spektakularnych realizacji artysty z serii Daylight System zainicjowanej na początku lat 90. (m.in. na oknach Hotelu Sztuki w Łodzi (1990), na Wyspie Spichrzów w Gdańsku (1994), na fasadzie budynku Uniwersytetu w Białymstoku (1995), na fasadzie Muzeum im. Xawerego Dunikowskiego w Królikarni w Warszawie (1996), na wieżach Zamku Ujazdowskiego w Warszawie (1997), na budynku Ratusza Staromiejskiego w Gdańsku (1997), na fasadzie Pałacu Branickich mieszczącym Galerię Arsenał w Białymstoku (2000), we wnętrzu Centrum Sztuki Współczesnej Łaźnia w Gdańsku (2002).  W ramach pokazu będzie tez prezentowany film pt. Freiburg 1994 z muzyką Sławomira Kulpowicza, będący filmową interpretacją pracy zrealizowanej przez artystę w 1994 w Kunstverein we Freiburgu.

Róża, Centrum Sztuki Współczesnej Zamek Ujazdowski, Warszawa, 2009-2010

 

Mirosław Filonik  (1958),  w latach 1980-1985 studiował na Wydziale Rzeźby Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie. Pod koniec studiów wspólnie z Mirosławem Bałką i Markiem Kijewskm założył grupę Neue Bieremiennost,  jedno z najważniejszych ugrupowań artystycznych lat 80. w Polsce. Grupa zrealizowała dwanaście wystaw, akcji, odczytów. Od końca lat 80. zaczął wykonywać instalacje ze świetlówkami. W ciągu ostatnich trzech dekad zrealizował kilkadziesiąt instalacji operujących światłem, rytmem znaków i prostych form geometrycznych. Jest autorem szeregu monumentalnych instalacji pokazywanych we wnętrzach i montowanych w otwartych przestrzeniach, na fasadach, wieżach, oknach, współczesnych i zabytkowych budynków.

Tadeusz Sudnik  (1955),  muzyk, kompozytor, reżyser dźwięku. Jest pomysłodawcą i założycielem Studia Dźwięków Niemożliwych, twórcą multimedialnych koncertów-spektakli. Pracował w Studio Eksperymentalnym Polskiego Radia w Warszawie, gdzie nagrywał i realizował muzykę elektroniczną, teatralną, filmową i baletową. Współpracuje z festiwalami Warszawska Jesień i Ad Libitum oraz z Polskim Towarzystwem Muzyki Współczesnej w Warszawie.

 

 
 

Projekt zrealizowany dzięki wsparciu:

WGW 2018 | Teresa Tyszkiewicz. NAKREŚLAĆ SOBĄ

więcej

BIOGRAFIE WARSZAWY. Wystawa podsumowująca projekt

 

więcej

Jarosław Kozłowski WSTYD

 

więcej

Copyright 2010, Fundacja Profile