Fundacja Profile | ul. Franciszkańska 6, 00-214 Warszawa
facebook
CCNA EXAM 200-125 vce Routing and Switching 100-105 vce 300-075 vce Exam Profile: Cisco 200-105 vce ICND2 v3.0 | Exam Details 300-101 vce EX300 vce Vendor: Cisco Exam Code: 700-105 Exam Name: Cisco Midsize Collaboration Solutions for Account Managers (MCAM) Version: DemoQUESTION 1 Which two statements about Cisco Validated Designs and Smart Business Architectures are true? (Choose two.) A. Cisco Validated Designs provide 700-105 dumps proven design of solutions that include only Cisco products and thus ensure single-vendor solutions. B. Cisco Validated Designs are end-to-end designs that are well-tested and fully documented. C. Smart Business Architecture guides are available for enterprise-sized deployments only. D. Smart Business Architecture is a blueprint for delivering the three Cisco architectures in a modular approach. Correct Answer: BD QUESTION 2 Which description of the Cisco Collaboration architecture is true'? A. a flexible network framework designed to enable integration with the collaboration requirements of the customer B. a flexible collaboration framework designed to support any customer and any user collaboration needs C. a collaboration framework designed to support the collaboration needs of a typical large enterprise D. a collaboration framework designed to integrate the existing customer collaboration functionalities with Cisco network infrastructure Correct Answer: A QUESTION 3 Which option is a key challenge for customers and their IT teams caused by the evolution of communication tools? A. skills of the IT teams B. keeping the organizational structure unchanged while adapting to new collaboration solutions C. fragmentation and complexity of collaboration tools D. time for implementation of collaboration hardware E. managing infrastructure that is not based on Cisco pass4itsure Collaboration F. costs of collaboration Correct Answer: D QUESTION 4 Which two operational benefits are provided by Cisco Business Edition 6000 virtualization? (Choose two.) A. reduced risk because each application runs on a separate physical server B. reduced costs through integrated management and a scalable platform C. time savings through easy platform management D. support for multiple management platforms E. reduced costs through support for traditional TDM-based voice systems Correct Answer: BC certadept certificatedumps

WGW 2016: IRENA KALICKA | Smoka pokonać trudno, ale starać się trzeba

 otwarcie: piątek, 23 września 2016, godz. 17 - 21

w ramach WGW 2016: sobota-niedziela, 24-25 września, godz. 12 - 19

wystawa czynna do 5 listopada 2016, od wtorku do soboty, godz. 12 - 19.

 

  

Z serii Smoka pokonać trudno, ale starać się trzeba, 2016

 

W nowej serii prac Irena Kalicka kontynuuje projekt zainicjowany w 2015 roku i zatytułowany „Koń jaki jest, każdy widzi“. W inscenizowanych fotografiach ilustruje XVIII-wieczną wizję świata  z „Nowych Aten“ księdza Chmielowskiego. Sięgając do dzieła podszytego przesądami i uprzedzeniami, niemniej opatrywanego mianem pierwszej polskiej encyklopedii, artystka w przewrotny sposób piętrzy stereotypy i gra na potocznych skojarzeniach. Wyobraźnię podsycaną fantazmatami ożywia inscenizacją średniowiecznego motywu dance macabre w wykonaniu rozbrykanych, biało-czerwonych kibiców. Ekstrawagancja dziwacznych postaci i swawolnych zachowań, tak jak we wcześniejszych pracach artystki, miesza się z różnymi kodami kulturowymi    i odniesieniami do dawnej i współczesnej sztuki.

 

Z serii Smoka pokonać trudno, ale starać się trzeba, 2016

 

Wczytując się w „Nowe Ateny“ Kalicka nie podąża za genealogią podsuwanych jej tropów, dance macabre czy ars moriendi są odgrywane postaciami wpisującymi w te przedstawienia współczesne narracje. Liczące kilka wieków dzieło objaśniania świata dostarcza tematów myślanych współczesną kulturą, wizualnością sztuki i kultury popularnej, obrazami, które tak, jak potoczny język, wchłaniają retorykę postkolonialnego dyskursu, genderowych studiów, queerowych teorii i coraz bardziej uwidaczniających się narracji nacjonalizmu, płci, rasizmu. Narodowe resentymenty przybierają groteskową formę na zdjęciu z husarką w kabaretkach i przerysowanym makijażu, dumy Rzeczypospolitej w przebraniu queerowej maskarady.

 

Z serii Smoka pokonać trudno, ale starać się trzeba, 2016

 

W eklektycznych mise-en-scènes Kalickiej, fotografiach z krakowianką i góralami, recydywistą i jego świątobliwością, kibicami i murzynami, odgrywane są różne skłonności współczesnej kultury do folkloryzacji, egzotyzacji, demonizacji, ale również do sentymentalnego ogrywania tematów sztuki. Perfekcyjnie zainscenizowana martwa natura nie jest tylko fotograficznym powtórzeniem malarskich pierwowzorów. Autorka odwołuje się raczej do percepcji czerpiącej z wizualnej pamięci, do wyobrażenia, które jest już efektem recepcji, kliszą widzenia, jego spektakularyzacji i tematyzacji. Pozornie „neutralna” martwa natura pokazuje smoczy pazur, nęcąc oko kulturowymi konstrukcjami widzialności wizualnego.

 

Bożena Czubak

 

 

IRENA KALICKA

Absolwentka Państwowej Wyższej Szkoły Filmowej, Telewizyjnej i Teatralnej im.  Leona Schillera w Łodzi, gdzie w 2010 roku obroniła dyplom licencjacki w pracowni Grzegorza Przyborka, w 2013 roku  dyplom magisterski w pracowni Józefa Robakowskiego.

Mieszka i pracuje w Krakowie.

Wystawy indywidualne:

Koń jaki jest każdy widzi, F.A.I.T, Kraków, 2015

Gęsia Skórka, Fundacja Profile, Warszawa, w ramach WGW 2014.

I did not have sexual relations with that woman, Pracownia SKI,    Kraków, 2014.

Autoportret, Pauza, Kraków, 2012.

Totalizator, As Gallery, Kraków, 2012.

Wystawy zbiorowe:

Artyści z Krakowa. Generacja 1980 – 1990, MOCAK, Kraków, 2016.

Uporczywa niemożność koncentracji, City Surfer Office, Praga, 2015

Roots and Fruits, Muzeum Współczesne, Wrocław, 2015.

Wyborny Trup Fotografii Polskiej, BWA, Wrocław, 2015.

Biennale Wro, Muzeum Narodowe, Wrocław, 2015.

Rysopis, Centrum Sztuki WRO, D.H Renoma, Wrocław, 2014.

Future Condition - from reality to algorithm, Photokina Academy, Kolonia, 2014.

Fototeatrzyk Domowy, projekcje Voies Off, Arles, 2014.

Silver, Browar Lubicz, Kraków, 2014.

Darkroom, ART._INKUBATOR, Łódź, 2014.

2m2 Mody, Lookout Gallery, Warszawa, 2014.

Ruja i Prubstwo, CSW Project Room Zamek Ujazdowski, Warszawa, 2013.

Będzie się Dzieło. Kolekcja 2013, Galeria Sztuki Współczesnej Bunkier Sztuki, Kraków, 2013.

Sztuka Wymiany. Kolekcja Józefa Robakowskiego, Fundacja Profile, Warszawa, 2013.

Ślina i gwiezdny pył / Spit and stardust , Galeria As, Kraków, 2013.

Mum, I Just Really Need to Focus on My Art Right Now, Galeria Miejska Arsenał, Poznań, 2013.

Tribute to Robakowski, Lokal_30 / Lokal_transfer, Warszawa, 2013.

W istocie niewidzialne, Photokina Academy, Kolonia, 2012.

Fairy Tale Element, Muzeum Sztuki Współczesnej, Wrocław, 2012.

Przestrzenie Ujawnione, Ośrodek Propagandy Sztuki, Łódź, 2012.

In the Matter of Things, Západná terasa Bratislavského hradu, Bratysława, 2011.

Disconnected Images/Rozłączone obrazy, BWA, Bydgoszcz, 2011.

A n i m a l i a, Gabriele Senn Galerie, Wiedeń, 2011.

Come on Come closer, Skwer - Filia Centrum Artystycznego Fabryka Trzciny, 2011.

Come on Come closer, Ośrodek Propagandy Sztuki, Łódź, 2010.

IN OUT, Galeria FabrySTREFA, Łódź, 2010

Brzuch Atlasa, Atlas Sztuki, Łódź, 2010.

Animalia, Zbiornik Kultury, Kraków, 2010.

  

 

 

 

WGW 2018 | Teresa Tyszkiewicz. NAKREŚLAĆ SOBĄ

więcej

BIOGRAFIE WARSZAWY. Wystawa podsumowująca projekt

 

więcej

Jarosław Kozłowski WSTYD

 

więcej

Copyright 2010, Fundacja Profile