Fundacja Profile | ul. Franciszkańska 6, 00-214 Warszawa
facebook
CCNA EXAM 200-125 vce Routing and Switching 100-105 vce 300-075 vce Exam Profile: Cisco 200-105 vce ICND2 v3.0 | Exam Details 300-101 vce EX300 vce Vendor: Cisco Exam Code: 700-105 Exam Name: Cisco Midsize Collaboration Solutions for Account Managers (MCAM) Version: DemoQUESTION 1 Which two statements about Cisco Validated Designs and Smart Business Architectures are true? (Choose two.) A. Cisco Validated Designs provide 700-105 dumps proven design of solutions that include only Cisco products and thus ensure single-vendor solutions. B. Cisco Validated Designs are end-to-end designs that are well-tested and fully documented. C. Smart Business Architecture guides are available for enterprise-sized deployments only. D. Smart Business Architecture is a blueprint for delivering the three Cisco architectures in a modular approach. Correct Answer: BD QUESTION 2 Which description of the Cisco Collaboration architecture is true'? A. a flexible network framework designed to enable integration with the collaboration requirements of the customer B. a flexible collaboration framework designed to support any customer and any user collaboration needs C. a collaboration framework designed to support the collaboration needs of a typical large enterprise D. a collaboration framework designed to integrate the existing customer collaboration functionalities with Cisco network infrastructure Correct Answer: A QUESTION 3 Which option is a key challenge for customers and their IT teams caused by the evolution of communication tools? A. skills of the IT teams B. keeping the organizational structure unchanged while adapting to new collaboration solutions C. fragmentation and complexity of collaboration tools D. time for implementation of collaboration hardware E. managing infrastructure that is not based on Cisco pass4itsure Collaboration F. costs of collaboration Correct Answer: D QUESTION 4 Which two operational benefits are provided by Cisco Business Edition 6000 virtualization? (Choose two.) A. reduced risk because each application runs on a separate physical server B. reduced costs through integrated management and a scalable platform C. time savings through easy platform management D. support for multiple management platforms E. reduced costs through support for traditional TDM-based voice systems Correct Answer: BC certadept certificatedumps

ŻYWA GALERIA. Sztuka lat. 70 w filmie Józefa Robakowskiego.

29 kwietnia - 30 czerwca 2015

Fundacja Profile, ul. Franciszkańska 6, 00-214 Warszawa

 

  

 Józef Robakowski podczas realizacji zdjęć do filmu "Żywa Galeria", 1974/75, fot. Z. Rytka

 

W połowie lat 70. Józef Robakowski rozpoczął prace na filmem, poświęconym Muzeum Sztuki w Łodzi oraz artystom związanym z tą instytucją. Przesunięcie, które nastąpiło u progu jego realizacji, wyznaczyło nową jakość nie tylko dla tematu samego filmu, lecz szerszego kontekstu instytucjonalnego sztuki lat 70. W efekcie powstał film „Żywa Galeria”, prezentujący ogólnopolskie, neoawangardowe środowisko artystyczne przełomu 1974/75 roku. W tekście „Aspekty motywujące powstanie filmu Żywa Galeria” Robakowski określił cel projektu jako „odkrycie mentalności aktualnie działających artystów, ujawnienie ich świadomości artystycznej”. W założeniu tym tkwiła jednak pewna przewrotność. Film prezentuje przeszło 20 indywidualności twórców różnych dyscyplin artystycznych, wyselekcjonowanych przez autora, którym wyznaczył on w „składce filmowej” po 1,5 minuty na syntetyczne ujęcie ich praktyk. W ten sposób oglądamy m.in. Natalię LL, Jerzego Beresia, Andrzeja Partuma, Zbigniewa Warpechowskiego, Zbigniewa Dłubaka i wielu innych, początkujących wówczas artystów  blisko współpracujących  z  Robakowskim.  Jednocześnie „Żywa Galeria” ujawniając „żywioł poszerzający obszary ówczesnej sztuki”, wykraczała poza lansowane w PRL-u standardy artystyczne. Swoim filmem Robakowski dokonał jeszcze jednego znaczącego przesunięcia - instytucjonalnego. Niezależnie od fizycznych progów muzealnych, film stał się w efekcie performatywną galerią, awangardową wypowiedzią Robakowskiego nie tylko jako artysty, lecz także kuratora i teoretyka sztuki. Tym samym, zapoczątkował on swoistą ideę niezależnej instytucji artystycznej, rozwijaną w późniejszym czasie choćby poprzez funkcjonowanie Galerii Wymiany.

 

 Natalia LL, kadr z filmu "Żywa Galeria", 1975

 

 Realizacja Andrzeja Partuma, kadr z filmu "Żywa Galeria", 1975

 

Najnowsza propozycja Fundacji Profile jest prezentacją koncentrującą się wokół historycznego zaplecza powstawania performatywnego projektu Józefa Robakowskiego. Obok prezentacji samego filmu w sali projekcyjnej galerii Fundacji Profile, wystawa pokazuje bogaty materiał archiwalny, zarejestrowany podczas realizacji filmu oraz Józefa Robakowskiego w roli filmowca. Niepublikowane nigdy dotąd fotografie oraz rękopisy przybliżają twarze niezwykle żywych postaw i strategii artystycznych polskiej sztuki lat 70.

  

Kurator: Bożena Czubak

 

Od lewej: Piotr Bernacki, debiutujący operator kamery Ryszard Lenczewski, Józef Robakowski, Paweł Kwiek, plener w okolicach Łodzi, dokumentacja zarejestrowana podczas kręcenia filmu „Żywa Galeria”, fot. Zygmunt Rytka, 1947 r., dzięki uprzejmości archiwum Galerii Wymiany.

 

Józef Robakowski podczas realizacji zdjęć do sekwencji Janusza Połoma, Zakład Energetyczny EKORNO w Łodzi, dokumentacja zarejestrowana podczas kręcenia filmu „Żywa Galeria”, fot. Zygmunt Rytka, 1947 r., dzięki uprzejmości archiwum Galerii Wymiany.

 

Projekt ścieżki dźwiękowej (partytura) do sekswencji Andrzeja Lachowicza, Jana Wojciechowskiego oraz Pawła Freislera, dzięki uprzejmości archiwum Galerii Wymiany.

 

List Józefa Robakowskiego do Ministerstwa Kultury i Sztuki, 1975 r., dzięki uprzejmości archiwum Galerii Wymiany



 

Organizatorzy / Organizers

        

    

Współpraca/Cooperation 

 

 

 

 

Ewa Harabasz, Czerwień i fiolet

 

więcej

Irena Kalicka i Tomasz Partyka. Sztuczki i rzezie.

 

więcej

Rejestracje 2018

 

 

więcej

Copyright 2010, Fundacja Profile