Fundacja Profile | ul. Franciszkańska 6, 00-214 Warszawa
facebook
CCNA EXAM 200-125 vce Routing and Switching 100-105 vce 300-075 vce Exam Profile: Cisco 200-105 vce ICND2 v3.0 | Exam Details 300-101 vce EX300 vce Vendor: Cisco Exam Code: 700-105 Exam Name: Cisco Midsize Collaboration Solutions for Account Managers (MCAM) Version: DemoQUESTION 1 Which two statements about Cisco Validated Designs and Smart Business Architectures are true? (Choose two.) A. Cisco Validated Designs provide 700-105 dumps proven design of solutions that include only Cisco products and thus ensure single-vendor solutions. B. Cisco Validated Designs are end-to-end designs that are well-tested and fully documented. C. Smart Business Architecture guides are available for enterprise-sized deployments only. D. Smart Business Architecture is a blueprint for delivering the three Cisco architectures in a modular approach. Correct Answer: BD QUESTION 2 Which description of the Cisco Collaboration architecture is true'? A. a flexible network framework designed to enable integration with the collaboration requirements of the customer B. a flexible collaboration framework designed to support any customer and any user collaboration needs C. a collaboration framework designed to support the collaboration needs of a typical large enterprise D. a collaboration framework designed to integrate the existing customer collaboration functionalities with Cisco network infrastructure Correct Answer: A QUESTION 3 Which option is a key challenge for customers and their IT teams caused by the evolution of communication tools? A. skills of the IT teams B. keeping the organizational structure unchanged while adapting to new collaboration solutions C. fragmentation and complexity of collaboration tools D. time for implementation of collaboration hardware E. managing infrastructure that is not based on Cisco pass4itsure Collaboration F. costs of collaboration Correct Answer: D QUESTION 4 Which two operational benefits are provided by Cisco Business Edition 6000 virtualization? (Choose two.) A. reduced risk because each application runs on a separate physical server B. reduced costs through integrated management and a scalable platform C. time savings through easy platform management D. support for multiple management platforms E. reduced costs through support for traditional TDM-based voice systems Correct Answer: BC certadept certificatedumps

ĆWICZENIA PRZYSZŁOŚCI - Alicja Karska & Aleksandra Went

Wystawa czynna do 30.10.2013

 

Alicja Karska & Aleksandra Went,  Pieszo latając / Flying on Foot,  2013 , wideo / video

Przyszłość ćwiczona jest w najnowszej pracy Alicji Karskiej i Aleksandry Went zatytułowanej Pieszo latając (2013). Instalacja składa się z kilku sąsiadujących ze sobą, czarno-białych rejestracji wideo. Poszczególne  projekcje pokazują ćwiczenia poprzedzające akrobacje lotnicze. Oglądamy pilotów  oswajających się z kolejnością figur akrobatycznych,  ich ćwiczenia wykonywane z niebywałą koncentracją. Układami ciał, dłoni, niezwykle precyzyjną mechaniką ruchów piloci przenoszą się w przyszłość lotu. Kolejne sekwencje obrazów są zapisem wprawiania się w tym, co ma dopiero nastąpić.

Karska i Went są autorkami instalacji, serii fotograficznych, książek artystycznych, realizacji w technice wideo i filmu. W wielu pracach podejmują problem pamięci i odzyskiwania dla kultury tego, co pominięte i zapomniane. Rejestrują zanikające obszary współczesnej wizualności, kulturowe fenomeny z obrzeży miejskich przestrzeni i peryferiów współczesnej wyobraźni. Dialog z przeszłością i pamięcią konstruują w sposób odbiegający od dominujących, historycznych narracji, często eksploatując obrazy pamięci niejawnej i lekceważonej. Ku przeszłości zwracają się też w najnowszym projekcie, poświęconym zmarłemu, wybitnemu rzeźbiarzowi, Franciszkowi Duszeńce, ale ich projekt jest pomyślany nie na zasadzie upamiętnienia, ale ożywienia pamięci dialogiem ze współczesnością. W instalacji zatytułowanej Franciszek Duszeńko – monumenty (2012-2013) pokazują prace nieżyjącego twórcy, umieszczając jego nieznane modele rzeźbiarskie we wnętrzach makiet imitujących różne przestrzenie wystawiennicze.

Alicja Karska & Aleksandra Went,  Franciszek Duszenko - Monumenty / Franciszek Duszeńko: Monuments, 2012-2013, instalacja / instalation

 Alicja Karska & Aleksandra Went,  Franciszek Duszenko - Monumenty / Franciszek Duszeńko: Monuments, 2012-2013, instalacja / instalation

Szkicowe, modernistyczne formy pochodzą z gdańskiej pracowni artysty, która miała się okazać zaskakującym odkryciem po śmierci rzeźbiarza. Franciszek Duszeńko, niezwykle ceniony pedagog, współtwórca Wydziału Rzeźby w ASP w Gdańsku, znany jest przede wszystkim z monumentalnych, pomnikowych realizacji. Małe formy i modele rzeźbiarskie nigdy nie opuszczały pracowni. Karska i Went, uczennice uczniów Franciszka Duszeńki umieszczają te małe formy rzeźbiarskie i szkice we wnętrzach makiet będących imitacjami nieistniejących przestrzeni wystawienniczych. Wnętrza tych makiet zbudowane są w skrzyniach, które można ustawiać w różnych konfiguracjach i, które w każdej chwili można przetransportować i pokazać w innym miejscu. Artystki przenoszą rzeźbiarskie formy Duszeńki z prywatnej przestrzeni pracowni do inscenizowanych przestrzeni publicznych, by jedne i drugie wpisywać w narracje współczesnej historii sztuki. Sposobem eksponowania tych form artystki podejmują pytania o miejsce prac nieżyjącego artysty, o rolę muzeów i sposoby podtrzymywania pamięci.

 

 Alicja Karska & Aleksandra Went,  Franciszek Duszenko - Monumenty / Franciszek Duszeńko: Monuments, 2012-2013, instalacja / instalation

Alicja Karska & Aleksandra Went,  Franciszek Duszenko - Monumenty / Franciszek Duszeńko: Monuments, 2012-2013, instalacja / instalation

Alicja Karska & Aleksandra Went,  Franciszek Duszenko - Monumenty / Franciszek Duszeńko: Monuments, 2012-2013, instalacja / instalation 

Ewa Harabasz, Czerwień i fiolet

 

więcej

Irena Kalicka i Tomasz Partyka. Sztuczki i rzezie.

 

więcej

Rejestracje 2018

 

 

więcej

Copyright 2010, Fundacja Profile