Fundacja Profile | ul. Franciszkańska 6, 00-214 Warszawa
facebook
CCNA EXAM 200-125 vce Routing and Switching 100-105 vce 300-075 vce Exam Profile: Cisco 200-105 vce ICND2 v3.0 | Exam Details 300-101 vce EX300 vce Vendor: Cisco Exam Code: 700-105 Exam Name: Cisco Midsize Collaboration Solutions for Account Managers (MCAM) Version: DemoQUESTION 1 Which two statements about Cisco Validated Designs and Smart Business Architectures are true? (Choose two.) A. Cisco Validated Designs provide 700-105 dumps proven design of solutions that include only Cisco products and thus ensure single-vendor solutions. B. Cisco Validated Designs are end-to-end designs that are well-tested and fully documented. C. Smart Business Architecture guides are available for enterprise-sized deployments only. D. Smart Business Architecture is a blueprint for delivering the three Cisco architectures in a modular approach. Correct Answer: BD QUESTION 2 Which description of the Cisco Collaboration architecture is true'? A. a flexible network framework designed to enable integration with the collaboration requirements of the customer B. a flexible collaboration framework designed to support any customer and any user collaboration needs C. a collaboration framework designed to support the collaboration needs of a typical large enterprise D. a collaboration framework designed to integrate the existing customer collaboration functionalities with Cisco network infrastructure Correct Answer: A QUESTION 3 Which option is a key challenge for customers and their IT teams caused by the evolution of communication tools? A. skills of the IT teams B. keeping the organizational structure unchanged while adapting to new collaboration solutions C. fragmentation and complexity of collaboration tools D. time for implementation of collaboration hardware E. managing infrastructure that is not based on Cisco pass4itsure Collaboration F. costs of collaboration Correct Answer: D QUESTION 4 Which two operational benefits are provided by Cisco Business Edition 6000 virtualization? (Choose two.) A. reduced risk because each application runs on a separate physical server B. reduced costs through integrated management and a scalable platform C. time savings through easy platform management D. support for multiple management platforms E. reduced costs through support for traditional TDM-based voice systems Correct Answer: BC certadept certificatedumps

ZIMA W TRAMPKACH - Tomasz Kopcewicz

otwarcie  20.06.2013

wystawa czynna do 15.09.2013

 

Tomasz Kopcewicz, bez tytułu, olej na płótnie, 2012, 100x100cm / Tomasz Kopcewicz, no title, oil on canvas, 2012, 100x100cm

Nowe obrazy Tomasza Kopcewicza wyglądają niemal ascetycznie w stonowanej kolorystyce i uproszczonych formach. W przeciwieństwie jednak do towarzyszącego im wideo z monotonnym zapisem morskiego pejzażu rejestrowanego jednym ujęciem nieruchomej kamery, w obrazach nie da się ustalić jakiegoś jednego punku widzenia. Splątane wątki przestrzenne, chaotyczne labirynty form, ich rozsypująca się geometria i urywające perspektywy, burzą logikę przestrzeni wizualnej oferującej spojrzeniu pewność, co do własnego usytuowania. Nieoczywistości tych obrazów i ich przestrzennych iluzji wymykają się racjonalizacji widzenia.

Na płótnach Kopcewicza nigdy nie pojawia się postać ludzka, chociaż prawie całe jego malarstwo dotyczy tego, co jest otoczeniem człowieka. Otoczeniem widzianym w sposób dalece wyabstrahowany, ale jednocześnie w wyraźnej relacji do nieobecnych w kadrze obrazu ludzkich postaci. W serii obrazów z barierkami (Po drodze, 2007-2011) artysta malował elementy wytyczające sposób poruszania się w przestrzeni, proste i zazwyczaj niezauważalne przyrządy do regulacji ruchu i zachowań przestrzennych. W surowych przedstawieniach architektonicznych detali pustych wnętrz kościelnych (Czarna łapa, 2010) fantazmatyczne lęki miały przełożenie w formalnym zdyscyplinowaniu i szkicowych uproszczeniach niedopowiedzianych form. 

Dalekim i trudnym do rozszyfrowania odniesieniem dla ostatnich płócien artysty są zdjęcia rumowisk, przysypanych popiołem zgliszcz; widoki rzeczywistości, w której ciągle coś się psuje i niedomaga, jak łuszcząca się i "odłażąca" od ściany farba. W poprzednim cyklu obrazów (Kłopoty to nasza specjalność, 2011) w zagmatwanych konstrukcjach łamiących się form zawodziła dyscyplina geometrii i stojące za nią idee. W prezentowanych obecnie obrazach, mimo że bardziej oszczędnych formalne, ich autora nie opuszcza poczucie szwankującej rzeczywistości, chybionych projektów jej urządzania i niedopasowania do oczekiwań, jak tytułowe chodzenie "zimą w trampkach".

Tomasz Kopcewicz (ur. 1974) studiował w Akademii Sztuk Pięknych w Gdańsku, dyplom uzyskał w 2002 w pracowni malarstwa i intermediów. Zajmuje się malarstwem i realizacjami wideo. Mieszka i pracuje w Warszawie. Jego wystawy indywidualne prezentowano m.in. w: Centrum Sztuki Współczesnej Łaźnia, Gdańsk (2004); Galeria Klimy Bocheńskiej, Warszawa (2007); Fundacja Profile, Warszawa (2011); Galerie Sandhofer, Insbruck (2012) Galeria Miejska, Gdańsk (2012).  

Tomasz Kopcewicz, bez tytułu, olej na płótnie, 2012, 110x130cm / Tomasz Kopcewicz, no title, oil on canvas, 2012, 110x130cm

Ewa Harabasz, Czerwień i fiolet

 

więcej

Irena Kalicka i Tomasz Partyka. Sztuczki i rzezie.

 

więcej

Rejestracje 2018

 

 

więcej

Copyright 2010, Fundacja Profile