Fundacja Profile | ul. Franciszkańska 6, 00-214 Warszawa
facebook
CCNA EXAM 200-125 vce Routing and Switching 100-105 vce 300-075 vce Exam Profile: Cisco 200-105 vce ICND2 v3.0 | Exam Details 300-101 vce EX300 vce Vendor: Cisco Exam Code: 700-105 Exam Name: Cisco Midsize Collaboration Solutions for Account Managers (MCAM) Version: DemoQUESTION 1 Which two statements about Cisco Validated Designs and Smart Business Architectures are true? (Choose two.) A. Cisco Validated Designs provide 700-105 dumps proven design of solutions that include only Cisco products and thus ensure single-vendor solutions. B. Cisco Validated Designs are end-to-end designs that are well-tested and fully documented. C. Smart Business Architecture guides are available for enterprise-sized deployments only. D. Smart Business Architecture is a blueprint for delivering the three Cisco architectures in a modular approach. Correct Answer: BD QUESTION 2 Which description of the Cisco Collaboration architecture is true'? A. a flexible network framework designed to enable integration with the collaboration requirements of the customer B. a flexible collaboration framework designed to support any customer and any user collaboration needs C. a collaboration framework designed to support the collaboration needs of a typical large enterprise D. a collaboration framework designed to integrate the existing customer collaboration functionalities with Cisco network infrastructure Correct Answer: A QUESTION 3 Which option is a key challenge for customers and their IT teams caused by the evolution of communication tools? A. skills of the IT teams B. keeping the organizational structure unchanged while adapting to new collaboration solutions C. fragmentation and complexity of collaboration tools D. time for implementation of collaboration hardware E. managing infrastructure that is not based on Cisco pass4itsure Collaboration F. costs of collaboration Correct Answer: D QUESTION 4 Which two operational benefits are provided by Cisco Business Edition 6000 virtualization? (Choose two.) A. reduced risk because each application runs on a separate physical server B. reduced costs through integrated management and a scalable platform C. time savings through easy platform management D. support for multiple management platforms E. reduced costs through support for traditional TDM-based voice systems Correct Answer: BC certadept certificatedumps

NET- SZTUKA DIALOGU

 18.11. 2012 - 12. 01. 2013

 


 
Eric Andersen, Carl Andre, Angelo de Aquino, Art & Language, Gabor Attalai, Imre Bak, Philippa Beale, Andrzej Bereziański, Christian Boltanski, Włodzimierz Borowski, Paul Brandt, Guglielmo Achille Cavellini, Giuseppe Chiari, Henri Chopin, Guillermo Deisler, Hanne Darboven, Srečo Dragan, William Farley, Joel Fisher, Ken Friedman, Patrick Gendrot, Klaus Groh,  Maciej Haufa, Geoffrey Hendricks, Douglas Heubler, Dick Higgins, Image Bank, Jerzy Kałucki, On Kawara, Pierre Keller, Robin Klassnik, J. H. Kocman,  László Lakner,  Richard Long, Jerzy Ludwiński, George Maciunas, J. O. Malander, Andrzej Matuszewski, Jun Mizukami, Helmut Nickels, Nam June Paik, Andrzej Partum, Géza Pernecky,  Bogdanka Poznanović,  Maurice Roquet, Jerzy Rosołowicz, Reiner Ruthenbeck,  Ralf Samens, Mieko Shiomi, Henryk Stażewski, Petr Štembera, Endre Tót, David Troostwyck, Timm Ulrichs, Janos Urban, Jiří Valoch, Ben Vautier, Lawrence Weiner, Emmet Williams, Krzysztof Wodiczko.

Giuseppe Chiari, Art is Easy, 1974

Projekt prezentuje jedną z najważniejszych inicjatyw sztuki awangardowej lat 70., w której uczestniczyli artyści z różnych stron świata.  Idea SIECI została sformułowana w 1971 przez artystę, Jarosława Kozłowskiego, oraz historyka i krytyka sztuki, Andrzeja Kostołowskiego. W manifeście rozesłanym do ok. 350 artystów i krytyków sztuki z Polski i ze świata, zachęcali oni do współpracy i wolnej wymiany faktów artystycznych. Sieć kontaktów rozwijanych pomiędzy artystami niezależnie od struktur instytucjonalnych i barier politycznych rozrastała się na fali konceptualizacji sztuki, zainteresowań sztuką poczty i popularności haseł antysystemowych. Idea wolnego obiegu, dialogu i decentralizacji stanowiła artystyczną alternatywę wobec politycznego i ideologicznego zamknięcia polskiej kultury przełomu lat 60. i 70. Wbrew geopolitycznym podziałom na Wschód i Zachód, SIEĆ rozprzestrzeniała się w wymianie pomiędzy artystami z Europy Wschodniej i Zachodniej, Azji, Ameryki Północnej i Południowej. Anarchizująca  idea SIECI  była wyzwaniem zarówno dla politycznego status quo Europy Wschodniej  jak i dla rynkowych mechanizmów sceny artystycznej Zachodu. Pierwsza prezentacja SIECI w 1972 w Poznaniu w prywatnym mieszkaniu Jarosława Kozłowskiego została przerwana przez ówczesne Służby Bezpieczeństwa, drugą zorganizowano w tym samym roku w poznańskim klubie ZPAP.  Mimo represji ze strony władz tworzenie antyinstytucjonalnej, wymykającej się kontroli SIECI było rozwijane w kolejnych latach i miało kontynuację  w ramach prowadzonej przez Jarosława Kozłowskiego od 1972  roku poznańskiej Galerii Akumulatory 2. Wystawa w Fundacji Profile jest pierwszą od 50 lat prezentacją SIECI obejmującą prace artystów i dokumentację dwóch pierwszych pokazów z 1972 roku.
 

George Maciunas, 1976

 

Kuratorzy wystawy: Bożena Czubak, Jarosław Kozłowski

WGW 2018 | Teresa Tyszkiewicz. NAKREŚLAĆ SOBĄ

więcej

BIOGRAFIE WARSZAWY. Wystawa podsumowująca projekt

 

więcej

Jarosław Kozłowski WSTYD

 

więcej

Copyright 2010, Fundacja Profile