Fundacja Profile | ul. Franciszkańska 6, 00-214 Warszawa
facebook
CCNA EXAM 200-125 vce Routing and Switching 100-105 vce 300-075 vce Exam Profile: Cisco 200-105 vce ICND2 v3.0 | Exam Details 300-101 vce EX300 vce Vendor: Cisco Exam Code: 700-105 Exam Name: Cisco Midsize Collaboration Solutions for Account Managers (MCAM) Version: DemoQUESTION 1 Which two statements about Cisco Validated Designs and Smart Business Architectures are true? (Choose two.) A. Cisco Validated Designs provide 700-105 dumps proven design of solutions that include only Cisco products and thus ensure single-vendor solutions. B. Cisco Validated Designs are end-to-end designs that are well-tested and fully documented. C. Smart Business Architecture guides are available for enterprise-sized deployments only. D. Smart Business Architecture is a blueprint for delivering the three Cisco architectures in a modular approach. Correct Answer: BD QUESTION 2 Which description of the Cisco Collaboration architecture is true'? A. a flexible network framework designed to enable integration with the collaboration requirements of the customer B. a flexible collaboration framework designed to support any customer and any user collaboration needs C. a collaboration framework designed to support the collaboration needs of a typical large enterprise D. a collaboration framework designed to integrate the existing customer collaboration functionalities with Cisco network infrastructure Correct Answer: A QUESTION 3 Which option is a key challenge for customers and their IT teams caused by the evolution of communication tools? A. skills of the IT teams B. keeping the organizational structure unchanged while adapting to new collaboration solutions C. fragmentation and complexity of collaboration tools D. time for implementation of collaboration hardware E. managing infrastructure that is not based on Cisco pass4itsure Collaboration F. costs of collaboration Correct Answer: D QUESTION 4 Which two operational benefits are provided by Cisco Business Edition 6000 virtualization? (Choose two.) A. reduced risk because each application runs on a separate physical server B. reduced costs through integrated management and a scalable platform C. time savings through easy platform management D. support for multiple management platforms E. reduced costs through support for traditional TDM-based voice systems Correct Answer: BC certadept certificatedumps

6 ZDARZEŃ - Mirosław Filonik

Otwarcie: 27 czerwca 2012, godz. 19.00

Fundacja Profile, Hoża 41/22


 

6 zdarzeń to rekonstrukcje 6 prac Mirosława Filonika z okresu działań w grupie Neue Bieremiennost, w latach 1986-1988, którą artysta współtworzył razem z Mirosławem Bałką i Markiem Kijewskim. Kontestacyjne wystąpienia grupy z absurdalnym poczuciem humoru i nietrwałymi realizacjami znane są bardziej w formie dokumentacji niż, niezachowanych w większości, prac.  Przypomnieniem tych ostatnich są umieszczone w gablotach makiety Filonika, w skali 1: 20, w których autor podejmuje próbę odtworzenia efemerycznych rzeźb i aranżacji przestrzennych. Kolejne "zdarzenia" z ich ulotną formą i prowokacyjnym charakterem należały do sztuki funkcjonującej zarówno poza oficjalnym jak i opozycyjnym obiegiem, w ironicznym dystansie wobec retoryki władzy i ówczesnej "przykościelnej" opozycji. Aranżacje i rzeźby Filonika metaforycznie opowiadały o schyłkowym peerelu, z jego bylejakością, sztucznym blichtrem i pojawiającymi się oznakami "plastikowego" kapitalizmu. Gorzko rozprawiały się z odchodzącym systemem, nie pokładając jednocześnie nadziei w nadchodzącym kapitalizmie. Poprzez swoją formę i materiały, takie jak papier, plastik, tkanina, zawierały w sobie to, co typowe dla momentów przejściowych – nietrwałość, efemeryczność, prowizoryczność. 6 Zdarzeńprzypomnianych na wystawie jest próbą odtworzenia fragmentu pewnego fenomenu, ulotnego i niezbyt dokładnie opracowanego, ale od niedawna coraz częściej przywoływanego i odzyskiwanego dla historii sztuki współczesnej i jej tradycji.   

Wystawa obejmuje m.in. rekonstrukcje Honolulu Baboon (1986) -  aranżacji przestrzennej z ruchomą rzeźbą pokazanej po raz pierwszy w Pracowni Dziekanka w Warszawie, rekonstrukcję aranżacji z rzeźbami - Święte Ptaki Pana Franciszka i Dziwka  postawiona na głowie (1986) - prezentowanej podczas wystawy Neue Bieremiennost na rzecz Wszystkich Świętych w Galerii Wielka 19 w Poznaniu, rekonstrukcję aranżacji Morderstwo w czerwonym pokoju (1987) zrealizowanej na wystawę  Co słychać  w dawnych zakładach Norblina w Warszawie i  makietę aranżacji przestrzennej – Pałacożerca (1987) wykonanej wspólnie z Mirosławem Bałką na wystawęNeue Bieremiennost na rzecz Jeana Bedela Bokassy i prezentowanej w Galerii Stodoła w Warszawie.

Mirosław Filonik – ur. 1958 roku w Białymstoku. W latach 1980-1985 studiował w Warszawskiej ASP na wydziale rzeźby, gdzie poznał Mirosława Bałkę i Marka Kijewskiego, z którymi pod koniec studiów założył grupę Neue Bieremiennost. Dyplom z rzeźby uzyskał w pracowni Jana Kucza na podstawie pracy Bez tytułu, którą stanowiła aranżacja w opuszczonym domu w Żukowie. Do 1988 działał w obrębie grupy Neue Bieremiennost, z którą wystawiał swoje najważniejsze prace z tego okresu:  1000 żółtych rąk i Huśtawka (1986), Honolulu Baboon (1986), Neue Bieremiennost na rzecz Wszystkich Świętych (1986), wspólnie z Mirosławem Bałką  zrealizował dwie prace: Pałacożerca (1987) i Ich bin Wolf (1988). Poza grupą zaprezentował pracę Morderstwo w czerwonym pokoju w ramach głośnej wystawy Co słychać?  (1987). Od końca lat 80. zaczął realizować  instalacje ze świetlówkami, pierwszą była praca Bez tytułu prezentowana na wystawie Uczucia w  1989. Od tamtego czasu wykonał kilkadziesiąt instalacji operujących światłem, symboliką znaków i form geoetrycznych, m.in. Krzyż w na Biennale Sztuki Nowej w Zielonej Górze, następnie w Kotka (Finlandia) i Hamburgu (1990), Daylight na Hotelu Sztuki w Łodzi (1990) i w Zachęcie Narodowej Galerii Sztuki  w Warszawie (1993), Blue Light System na gmachu uniwersyteckim w Białymstoku (1995), Daylight System na budynku Królikarni w Warszawie (1996) i  wieżach CSW Zamku Ujazdowskiego w Warszawie (1997).

 


Morderstwo w czerwonym pokoju/Murder in a Red Room (1987)

 

 

Pałacożerca/The Pole Eater (1987)

 

Honolulu Baboon (1986)

WGW 2018 | Teresa Tyszkiewicz. NAKREŚLAĆ SOBĄ

więcej

BIOGRAFIE WARSZAWY. Wystawa podsumowująca projekt

 

więcej

Jarosław Kozłowski WSTYD

 

więcej

Copyright 2010, Fundacja Profile