Fundacja Profile | ul. Franciszkańska 6, 00-214 Warszawa
facebook
CCNA EXAM 200-125 vce Routing and Switching 100-105 vce 300-075 vce Exam Profile: Cisco 200-105 vce ICND2 v3.0 | Exam Details 300-101 vce EX300 vce Vendor: Cisco Exam Code: 700-105 Exam Name: Cisco Midsize Collaboration Solutions for Account Managers (MCAM) Version: DemoQUESTION 1 Which two statements about Cisco Validated Designs and Smart Business Architectures are true? (Choose two.) A. Cisco Validated Designs provide 700-105 dumps proven design of solutions that include only Cisco products and thus ensure single-vendor solutions. B. Cisco Validated Designs are end-to-end designs that are well-tested and fully documented. C. Smart Business Architecture guides are available for enterprise-sized deployments only. D. Smart Business Architecture is a blueprint for delivering the three Cisco architectures in a modular approach. Correct Answer: BD QUESTION 2 Which description of the Cisco Collaboration architecture is true'? A. a flexible network framework designed to enable integration with the collaboration requirements of the customer B. a flexible collaboration framework designed to support any customer and any user collaboration needs C. a collaboration framework designed to support the collaboration needs of a typical large enterprise D. a collaboration framework designed to integrate the existing customer collaboration functionalities with Cisco network infrastructure Correct Answer: A QUESTION 3 Which option is a key challenge for customers and their IT teams caused by the evolution of communication tools? A. skills of the IT teams B. keeping the organizational structure unchanged while adapting to new collaboration solutions C. fragmentation and complexity of collaboration tools D. time for implementation of collaboration hardware E. managing infrastructure that is not based on Cisco pass4itsure Collaboration F. costs of collaboration Correct Answer: D QUESTION 4 Which two operational benefits are provided by Cisco Business Edition 6000 virtualization? (Choose two.) A. reduced risk because each application runs on a separate physical server B. reduced costs through integrated management and a scalable platform C. time savings through easy platform management D. support for multiple management platforms E. reduced costs through support for traditional TDM-based voice systems Correct Answer: BC certadept certificatedumps

Natalia Brandt, Gry przesunięć

 

otwarcie: 27 czerwca 2019, godz. 19

wystawa czynna do 7 września 2019

od wtorku do soboty w godz. 12–19

 

Czy tak wiele zależy od sposobu widzenia? Czy wszystko jest kwestią gustu? Czy drobne różnice mają tak duże znaczenie? Te retoryczne pytania podsuwa nam Natalia Brandt nie tyle szukając odpowiedzi, co grając na retoryce różnych oczywistości.

W serii Ukryte związki rzeczy (2017 – 2019) w zaskakujących konfiguracjach obrazów i ich odniesień, plątaninie form, kształtów i przewrotnie dopowiadających je słowach artystka konstruuje rodzaj „wizualnych aforyzmów”. Prezentuje kilkadziesiąt kolażowych kompozycji, w których wykorzystuje stare książki, czasopisma, ryciny, ilustracje, dokumenty, różne przedmioty.

Z nakładających się warstw wymieszanych znaków interpunkcyjnych, liter, liczb, słów, zdań, fragmentów obrazów, fotografii, druków czy monet układa nowe struktury narracyjne. Łącząc pozornie nieprzystające treści, tworzy aforystyczne przedstawienia, pełne poczucia humoru i przewrotnych odniesień do historii sztuki, modernistycznych kanonów, awangardowych stylistyk, mitów i retoryk kulturowych.

 

Są dwa sposoby widzenia, 2018

 

Tematem tych prac są zarówno jawnie żartobliwe gry znaczeń, jak ich ukryte związki zataczające coraz szersze kręgi odniesień i niedopowiedzeń. W pracach nawiązujących do ikonicznych dzieł historycznej awangardy artystka wciąga nas w pułapki zmieniających się dyskursów dotyczących  totalizujących ambicji urządzania świata. 

Do narzucających się współcześnie narracji czytania awangardowej klasyki artystka nawiązywała już wcześniej, m.in. w serii asamblażowych kompozycji zatytułowanych Spóźnione rozmowy z Kurtem Schwittersem (2010). Odwleczone w czasie rozmowy z mistrzem dadaistycznego absurdu były wyrazem fascynacji jego „sztuką ze szczątków” ale też rozpisanego na poszczególne prace przekonania o niedookreśleniu, na które jesteśmy zdani rozmawiając o sztuce.

 

Bariony, mezony i leptony, 2018

 

W Ukrytych związkach rzeczy nie chodzi już o dialog z tym czy innym artystą, repertuar ponowoczesnych rozterek czy kolejną reinterpretację Czarnego kwadratu lub Mona Lisy.  Artystka przetrząsa modernistyczne (i wcześniejsze) ruiny nie tylko dla kolażowego recyclingu. Jej kompozycje powstają z papierowych skrawków, rozdzieranych ręcznie lub mechanicznie w niszczarce, potem skrupulatnie komponowanych w nawarstwiające się układy. Drobne skrawki papieru są też po prostu zbierane i zamykane w słoikach jak Bariony, mezony i leptony, elementarne cząstki niosące w sobie potencjał nieznanych kombinacji. Zawekowane papierowe strzępki nie mają jak puzzle z góry ustalonego miejsca w jakiejś układance, są raczej jak repozytoria nie dających się przewidzieć, współczesnych  sposobów czytania kultury wizualnej.

 

Gry przesunięć, 2019, Fundacja Profile, widok wystawy

Gry przesunięć, 2019, Fundacja Profile, widok wystawy

Gry przesunięć, 2019, Fundacja Profile, widok wystawy

Gry przesunięć, 2019, Fundacja Profile, widok wystawy

Gry przesunięć, 2019, Fundacja Profile, widok wystawy

 

 


Natalia Brandt (1983) ukończyła malarstwo i rysunek w Akademii Sztuk Pięknych w Poznaniu, w 2009 obroniła dyplom z rysunku i malarstwa w pracowni prof. Jarosława Kozłowskiego i Dominika Lejmana. Od 2011 uczy w V Pracowni Rysunku Uniwersytetu Artystycznego w Poznaniu. Zajmuje się malarstwem, rysunkiem, fotografią, wideo, książką artystyczną, tworzy obiekty i instalacje. Jej wystawy indywidualne prezentowane były m.in. w Galerii Annex 14, Zurych (2014); Galerii AT, Poznań (2014, 2018); Centro di Arte Contemporanea Café Europe, Rzym (2013);  Fundacja Profile, Warszawa (2009, 2012, 2017); Galerii OKO/UCHO, Poznań (2007, 2016); Galerii Aneks, Poznań (2006).

 

 

WGW 2019 | Andrzej Dłużniewski, 'O nic nie jestem pytany'

 

więcej

Krzysztof Wodiczko. Pokaz dokumentacji projektów zrealizowanych w Japonii

 

więcej

Spotkanie dyskusyjne z Józefem Robakowskim

 

więcej

Copyright 2010, Fundacja Profile